Fredag 31 Juli

I tisdags började vi rensa ur och riva i Arvids blivande rum. Men det kommer väl bli stillastående som allt annat här hemma. Det mesta hänger på Sandvikens Kommun som lär komma hit och koppla på nya vattnet och avloppet. Och när dom segpropparna gjort det lär det bli altanbygge för hela slanten. Och då får jag en trapp in också så man slipper springa genom källaren hela tiden. Och då kan man bära in alla gipsskivor, möbler som jag vill köpa osv. Så som sagt, Sandvikens Kommun är sååå välkommen så fort som möjligt. Sen hämtade vi hem våran gofis från Farmor & Örjan också.

På Onsdagen var vu först på BVC sen blev det fika med tjejerna, alltid lika trevligt. Arvid vägde nu 8,5 och var 72cm lång. Var även ut till Stensätra och träffa Devin. Och Mamma kom också ut dit och hämtade Arvid, för då vela hon att han skulle sova hos henne och Pappa.

Igår hämtade vi Arvid och for sedan ut till Älvkarleby. Peters Mamma & Örjan har husvagnen står där på campingen. Och brevid står Peters Morbror och Marie. Jättemysigt ställe alldeles vid vattnet. Vi grillade och spelade spel och hade supertrevligt. Vi skulle sova kvar men Peter vela hem ändå eftersom han skulle iväg idag. Han och Mika har åkt till Ljungdalen till Mikas stuga och fiskat.

Idag så har jag och Arvid spenderat dagen med Carolin. Vi har varit både här och där, ätit och fikat. Har även handlat present åt världens bästa Devin som fyller hela 2 år den 8 Augusti. På vägen hem stannade jag hos Tesa och kidsen. Och man hann knappt kliva innan för dörren innan man blev bjuden på Tacos. Så då slapp man laga mat ikväll också =)

I morgon är jag riktigt sugen på att gå ut. Får se om jag kunde haka på Lizette och hennes vänner. Annars blir det en lugn hemmakväll med mitt lillhjärta.

Lite bilder på hjärtat och från gårdagen








Strax ska jag ringa min vapendragare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0