Torsdag 8 Januari

Skulle vilja göra om min blogg lite men jag fattar ju noll när jag försöker =) Var så trött på den gamla gråa.

Nu om dagarna när Peter börjat jobba igen så myser jag och Arvid hela dagarna. Igår var Cicki ut och hälsa på, sen kom även Arvids Farmor & Örjan.
 Han har varit lite bökig knöpen i nån dag här så nu får vi se om det blir bättre idag. Han äter så lite och ofta och sover så lite. Men igår fick han mat vid 20 sen slockna han 22 och jag tänkte att han vaknar säkert snart igen och är hungrig, men icke sa nicke 04.40 vaknade han och då var han hungrig som en varg =) sen böka vi lite och somnade om och vakna vid 7 och böka lite till sen sov vi till 9.45. Så jag hoppas att han mår bättre idag.

Idag blir vi nog bara hemma.

I morgon ska jag till jobbet och hälsa på tänkte jag, fika lite fredagsfika. Sen blir det nog ner på stan en vända med Mormor Helena. Sen ska vi till BVC kl 14. Och efter det ska det handlas.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0