Lördag 3 Januari

Då var det nytt år då.

Nyårsafton firades här hemma i Årsunda med Fia,Henrik,Erica och lilla Junia. Och självklart mina två prinsar =) Det vankades Potatisgratäng och Fläskfilé och pannacotta (stavas det så?=)) till efterrätt. Hur gott som hellst. Sen blev det spelande av Brainstorm för hela slanten. Sen framåt tolvslaget gick vi ut och sköt lite raketer och skålade. Innan maten där tittade även Elin & Christopher och stora tjejen nu, Linnéa ut en sväng. Och efter 12 slaget och en massa rom och cola kom Cicki och Kim ut en sväng. Och jag har aldrig sett Cicki så full nån gång tror ja =) Hahha, "jag ser ut som en gul lök" =D

Nyårsdagen blev en stooor slappardag.

Igår tittade min Moster Anna och Magnus ut en sväng. Sen mot kvällen åkte vi in till Sandviken. Var och hämtade skintosserna på Team Sportia till Arvid som Mamma min beställt i julklapp åt honom. Sen åkte vi till Fia & Henrik och spelade lite mer Brainstorm och Scoop, och jag och Fia sopade banan med karlarna =)

Idag blir min lilla älskling hela 5 veckor. Tiden går så jäkla fort. Tjoff säger det så är han 15 år och står och skäller på mig för att han inte får nå pengar eller så =D Näedå han kommer vara världens snällaste =P

Lite bilder sen nyår!



Nu körslaget!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0