Söndag 15 Februari

Helgen då!

I Fredags var det upp tidigt för att bege sig till Öppna för lite sång och mys =) Och det var grymt mkt folk denna gång, lite för mkt nästan. Fick sjunga i 2 omgångar. Men lilla Arvid han skulle ju bli gnällig och skulle sova han mitt i sången =) Vi var kvar där ett bra tag sen åkte vi på affärn för att sedan åka på kalas hos Sandra. Och där vankades det en massa godsaker. Och vi blev kvar där hela eftermiddagen. Sen åkte vi hem till Pappa och käka Tacos och titta på tvn.







Sen igår så kom min kära vapendragare Therese ut hit med Devvan. Så vi käkade lite lunch för att sen bege oss ut på en promenad så kidsen fick sova lite. Och det blev en långpromenad på 1½ timme. Vi gick ut till Lund och sen runt Hedkarbyvägen, sen in och handla lite fikabröd på Ica och sen hem för att dricka kaffe. Sen på kvällen bjöd jag mina kära sambo på 3 rätters =) Sen kikade vi på Melodifestivalen(Peters favorit=)) sen Wallander innan vi stängde våra ögon, hann sova i ca ½ timme sen vakna knoddas och skulle ha käk =)




Nu ska vi iväg till Rusta en sväng sen till Mamma & Pappa och äta.


Buk

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0