Onsdag 18 Februari

Min lilla goprins är sjuk. Han är tokförkyld och hängig stackarn, men ingen febern än så länge. Och tänk om han kunde snyta sig vad enkelt det skulle vara för han.

I måndags var det Föräldrarträff och vi blev kvar längst som vanligt =) Jag hade slängt ihop en Kexhokladpaj dan före som jag tog med. Sen åkte jag till Dollar och kika lite.

Igår var vi bara hemma, satt upp en hylla i datarummet och dona lite och så. Sen var vi över till grannen, Elina fyllde 7 år så där vankades det kalas. Sen gick vi hem och åt Kycklingfajitas, gott gott.

Peter har stuckit iväg till ortopeden, hoppas han inte blir mer sjukskriven bara. Sen funderar jag på om jag ska åka in och kolla om det finns nå drop in, skulle verkligen behöva klippa mig. Eller så får det bli på fredag.

Nu vakna skrotolle.

Kommentarer
Postat av: stina

Köp en näsfrida,bästa köpet jag gjort =) Det är en slang som man hjälper dom att suga ut snoret i näsan,låter galet äckligt men så bra. Jätte söt är eran lilla skrutt oxå.

2009-02-19 @ 21:25:31
URL: http://stonies.blogg.se/
Postat av: maria

Hej,kom in på din blogg genom fias..söt liten pojke du har fått=)

Anledningen till att jag skriver är kexchokladpajen!:P du kan möjligtvis inte lägga upp receptet på bloggen? du skulle vara världens bästa=)

/Maria

2009-02-22 @ 19:08:02
Postat av: LinaH

Kexchokladpaj?? hallå! recept tack ;)

2009-02-24 @ 21:36:00
URL: http://linahokdahl.blogg.se/
Postat av: LinaH

Kexchokladpaj? hallå! recept tack ;)

2009-02-24 @ 21:41:37
URL: http://linahokdahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0