Onsdag 11 Februari

Igår var vi iväg till Öppna på förmiddagen. Träffade ett par stycken som man kände igen, tog även hem Arvids fot&handtryck i gips. Blev inte kvar allt för länge, skulle ju träffa Peters mamma på stan. Hon inhandlade lite käder åt Arvid, jag peka och hon betala =) Sen blev det lunch med Johansson på Jensas. Sen åkte vi vidare till Föräldrarträffen, pratade lite om matstart osv. Hemskt roligt och träffa andra mammor lär jag säga. Handlade lite innan vi begav oss hem för att slänga ihop en Kycklinggryta, otroligt gott. Mamma & Pappa kom ut och hälsade på en sväng också.

Idag så har vi börjat rensa en massa i alla kartonger som har stått i Arvids blivande rumt. Och fy fan vad grejer och skit man har. Det är helt sjukt. Så nu ser det ut som om en tromb har gått genom kåken. Men det blir otroligt fint när det blir klart istället, och skönt att man tagit tag i det.

Micke är på väg ut också, ska hjälpa mig med att bära in pelletsen. Sen får han hjälpa till med skiten till tippen också. =)

Nu äre nån liten parvel som har kackat känner jag...=)

Återkommer kanske senare!
Kommentarer
Postat av: therese

Hahah, kan du bjuda mig på den där ooootrooligt goda kycklinggrytan?:)

2009-02-11 @ 16:30:38
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0