Tisdag 22 December

Dan, före dan, före doppardan =)

Jag sa ju att jag skulle då rakt inte åka in till Valbo i morgon eller och trängas, men när min karl(håll i hatten nu) vela att vi skulle åka in dit för han också skulle vilja ha nå kläder, så är ju inte jag den som bangar på en tripp dit. Men Arvid får vara hos Mormor & Morfar under tiden så det är bara att koncentrera oss på det vi ska ha =) Jag har ju sett en skitsnygg klänning på Lindex som jag skulle vilja ha, men den kostar också och jag blir för snål när det gäller till mig själv =) Men nånting får man väl hoppas att vi hittar. Om det inte är så mkt folk och bilar att man knappt kommer fram då blir det inget =)

Idag blir det väl inte allt för mycket som händer, det ska väl plockas undan och städa lite så att det bara är golven kvar i morgon kväll. Och Peter ska åka förbi Mamma & Pappa på vägen hem från jobbet och hämta våran skinka som Mamma skämt bort och gjort åt oss =)

I morgon bitti ska jag hänga på låset på Maxi när dom öppnar, men bara för det sover väl Arvid länge =D

God Jul mina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-22 @ 13:18:56
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0