Onsdag 23 December

Morrn Morrn!!!
Här är vi uppe med tuppen som vanligt.
Vi ska väl ta och äta lite frukost klä oss och bege oss ut i tid i julruschen(?)

Har ju glömt och berätta att i helgen när kl var 04.15 så gick vårat brandalarm, som sitter i trappen upp alldeles utanför vårat sovrum. Man höll ju på gö i byxan, vilket jäkla ljud. Jag var inte så orolig över att det brann för tidigare i veckan såg jag att den blinka, så batteriet var väl dåligt =) Och efter det så var ju hela familjen vaken. Den hade ju inte kunna börja låta mitt på dan eller..=D

Och det händer så mycket med mitt lillhjärta. Han gör nästan nya grejer varje dag. Och han pratar ju så mycket, inte så att man förstår eller men ändå =) Ibland kan han säga tack tack, hej, oj, titta och ampa(lampa). Sen så går han så mcyket nu, iaf hemma, inne, utan skor =) Han kryper ju också men vill gå så mycket som möjligt. Och humör har han också, haha så fort man tar av honom något som han inte får ha så torrgrinar som tusan, eller lägger sig ner på golvet med huvudet ner och spänner benen och låtsas grina =D Och han klättrar upp i allting, men han har inte lärt sig och ta sig ner riktigt. Och i helgen sprang jag ner och glömde stänga grinden, vem satt inte uppe på övervåningen ½ minut senare?, jo Arvid =P Ibland om han har kaka eller nått så ska man ju få smaka också. Osv, dansar gör han å så fort det blir musik. Han älskar ju "Vart ligger landet där man böjer bananera" =) Det är så roligt och se hur det kan vara från dag till dag. Älskade trollungen =)

Nu har jag inte tid med detta nå mer.

God Jul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0