Torsdag 20 Augusti

Igår var vi som sagt in till viken, var på stan en vända, köpte ett par jenas åt Arvid. Var sedan och handla lite innan vi åkte till Madde & Nova. Där var även Sofia & Noah, Fia & Junia och Sara & Ellie. Vi busade, lekte och busade lite till. Trevlig dag. Måste göras om flera gånger. Sen åkte vi hemmåt, la Arvid och sen bar jag in all pellets själv, 52 säckar a 16kilo. Hann precis innan Peter kom hem från fisket.

Idag så vakna min lillfis 6.15, inge konstigt med det. Vi 7.30 kröp vi ner under täcket igen och sov ända till 10.45, och då vakna vi av att Peter ringde. Helt sjukt vad vi sov, men så skönt det var. Sen pallrade jag mig in i duchen och sen åkte vi ner på stan och tog en fika med Sandra. Köpte lite öl och cider, en typ träkorg från Fru Nilsson, ett par jeans åt Arvid igen, och sen 6 par trosor för 70 spänn åt mig, billigt det =P Sen var det handling igen då, sen lämnade vi audin ute i Stensätra. Micke ska byta nå lager på den i helgen. Sen stanna vi en snabbis hos Peters mamma. Nu har vi nyss ätit och nu sitter jag här.

Så vi har ju bara en bil nu så kom gärna och hälsa på någon i morgon =) Jag älskar främmande!!

Sen i morgon efter Peter slutat så åker vi till Älvkarleby och bor i husvagnen. Lena & Örjan skulle inte dit nå så då passar vi på och "lånar" den =) Men det blir bara en natt. Är riktigt mysigt där ute. Och det skulle väl bli rätt så bra väder också. Så det blir grillat och grejer i morgon. Slå en pling om ni skulle ha vägarna förbi(?) för man brukar ju alltid vara där i krokarna =P


Det är ju inte världens lättaste att få kort på våra underbara gangsters ansikten =)























Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0