Tisdag 25 Augusti

Vi skippade Älvkarleby i Fredags pga av vädret. Så det blev hemmakväll med god mat och mys. På Lördagen fick jag med mig familjen till Ikea,Köpis och Owe Jansson. Sen fick vi lite mat hos Mamma & Pappa. Fikade lite hos grannarna också innan vi begav oss hem. Pysslade och donade lite, sen soffläge. På söndagen åkte jag och Arvid till Trebo och gick gåbingo med Mamma & Pappa. Peter var i Ljusne och fiska. Lunchade lite hos Elin, hämtade Peter på em och sen hem till Lena & Örjan, där blev vi bjudna på mat och sen for vi hemmåt. Och igår var vi bara hemma, Lizette kom och hälsa på mot kvällningen.

Idag blir vi bara hemma.

I morgon blir det lekdags igen, denna gång hos Madde & Isak som inte kunde vara med sist. Och i morgon kväll ska jag fixa naglarna igen. På torsdag blir det kanske Gävle med Carolin och Thelma. Tänkte väl träffa Lina & Joline, och Emma & Tilde. Då ska jag bara tok mysa med dom små plupparna.

Sen på Fredag blir det kanske Öppna på fm.

Lördagen blir det tjejträff, var när och hur är inte bestämt än =)


Lite bilder på det jag inhandlat och grejer jag målat om.

   
 
 



Kommentarer
Postat av: Sofie

ååh tack :D haha, jaa jag får väl göra det, de är ju ett tag kvar tills han kommer springa runt och dra i allt :P hehe.

2009-09-03 @ 10:38:34
URL: http://soofieeklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0