Onsdag 12 Augusti

Har inte skrivit på ett tag, men brorsan har haft datorn. Peter råkade ju radera en massa kort på Arvid, men vi kunde inte rädda alla. Men korten från dom första månaderna finns kvar och vi hitta ett par stycken. Sen så har jag lagt upp här och på Facebook, och sen alla bilder han är med andra barn och vänner och släktingar dom finns ju kvar, och några hade jag på extrafilm, och ni mina kära vänner som har kort på Arvid, skicka skicka skicka till mig. På mailen eller på msn eller vad som hellst. Det skulle upp skattas.

Men jag kan väl sammanfatta lite som hänt då.

På torsdagen spederade vi dagen på Strandbaden, solade och badade.




I fredags var vi på 1års kalas hos Noah, barnen lekte och bada och mumsa glass. Noah verkade bra nöjd med alla sina fina paket. Tyvärr så hade jag kameran i bilen, och där gjorde den ju ingen nytta. Sen påkvällen var vi bara hemma och grilla. Och på kalaset fick jag ett samtal från kära Carolin som låg på förlossningen och hade precis fått ett liten Thelma. Så ett stort grattis till Carro & Tommy!!

På lördagen vankade det 2års kalas i Söderhamn, Devin blev stooora killen. Där blev vi bjudna på en massa hembakat. Gott gott. Devin blev lika glad för alla paket, så fort han öpnna ett så hade han inte tid med dom andra =)




På hemvägen lära vi ju bara stanna på BB och hälsa på Carro & Tommys nya familjemdlem. Så himla liten och så fruktansvärt söt.



Sen efter den visiten stannde vi till hos Mamma & Pappa som skulle vara barnvakt åt Arvid för vi slulle på 25 årsfest. Patrik fyllde år och hade fest i Årsunda. Det bjöds på bål och grillat mm. Vi lekte ett par lekar, viftde mygg och drack en massa.
     
   

Söndagen var man lite små bakis. Mamma & Pappa kom ut med Arvid på eftermiddagen. Sen mot kvällningen grillade vi hos grannarna. Det är nånting jag aldrig tröttnar på =)

Arvid har haft feber ett par dar också och är dålig i magen. Febern är bättre nu men magen är lite krånglig fortfarande. Så denna vecka har vi bara varit hemma. Förutom igår då jag lära in till jobbet och lägga in schema för Sep/Okt. Blir ute istället för inne. 75%, och Peter ska också jobba så vi får pussla lite men Arvid har ju världens bästa Mormor och Farmor som ställer upp. Arvid fick vara hos Elin ovh Linnéa under tiden. Igår var jag på bilbingo med Sandra, vann flera miljoner.

Idag har jag haft besök av Tesa på fm och sen på ef kom Farmor, Farbror Rasmus, Jessica och Eliaz. Sen så har jag hunnit med att städa, tvättat bytt sängkläder, lagat mat osv. Sen lekt med busfröet och badat och lagt honom. Sen skrivit detta inlägg =P









Får se vad resten av veckan har att erbjuda. I helgen åker vi nog till husvagnen i Älvakarleby och sover över hos Farmor & Örjan. Hoppas på väder så man kan bada, sen kanske jag följer med på en fisketur(?!), grilla lite osv.

Nu orkar jag inte skriva nå mer....

Jo just ja.....JAG FÅR BEHÅLLA JOBBET.....inte på Kremlan men i kommunen. Hur jäkla skönt som helst. =)

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Arre´s phadder ffs :)

Meeen va jäsig sista bilden var :) Söta tjockismagen :)

2009-08-12 @ 22:26:07
Postat av: Erica

Attans va skoj =) grattis!

2009-08-13 @ 22:56:13
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/
Postat av: Louise

Vad skööööööönt med jobbet! Och OJOJ vad söt Arre är då, stora killen nu ! :)

2009-08-14 @ 17:32:32
URL: http://elouisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0