Måndag 3 Augusti

I morse vaknade jag av min lille parvel kl 06.19 så då studsade jag upp med honom. Sen så började jag städa och tvätta och efter ett tag fick Arvid gå upp och hoppa på Pappa så jag fick dammsuga och torka golven ifred. Sen var det frukostdax vid 8.30 sen en dusch och en tupplur för mig och Arvid medans Peter gick ut och höll på med ena bilen. Sen så har jag tvättat ännu mera, och hängt ut. Är så skönt och luktar så gott när kläderna hängt ute =) Sen så har vi donat lite med alla papper som ligger huller om buller, klippt gräset, varit på promenad, ätit både lunch och middag =) Helt sjukt vad mycket man hinner på en dag om man kliver upp i tid. Nu sitter vi i soffan och degar, prinsen sover. Blir nog en film snart.

I morgon får vi se om Peter får nån tid och sy om tummen så då åker vi in till Sandviken.Det lär handlas lite och så skulle Peters Mamma bjuda på mat.

Annars har vi inte så mkt andra planer i veckan. Men till helgen blir det både 1år och 2års kalas. Och även 25 årsfest.
Kommentarer
Postat av: Therese

Fan va ni ska hinna med saker i helgen :) Vem är det som fyller 1år? och vem fyller 25 år? :) Puss

2009-08-03 @ 22:44:49
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0