Torsdag 30 April

I Tisdags så skulle vi åka på Öppna men Arvid vakna och var toksnorig och röd om ögonen och det rann från ögonen hela tiden. Pratade med Mamma som tvingade mig att ringa till BVC. Fick en läkartid på en gång. Hon skrev ut allergimedicin utifall det skulle bli värre. Sen på eftermiddagen kom Lizette ut och var här hela kvällen. Mairon kom också ut, hon hade paket och blommor med sig. Jättefina kläder fick Arvid. Och en klädkrok som matchade pallen han fick i doppresent. Så vi fika och dona.


Och igår följde jag och Arvid med Fia och Junia till Lager. Jag inhandlade en hoodtrlja och en t-shirt med tryck på åt Peter. Finns ju hur mkt fina barnkläder men mest från stl 80 och 86 så det får bli en tripp lite längre fram och handla åt Arvid.

Och idag skulle vi ha varit på Mammträff men jag kände redan igårkväll att jag var på väg att bli förkyld och mkt riktigt så vakna man helt igentäppt. Arivid snorar han med och har feber. Mamma skulle komma ut efter jobbet och hälsa på så då passar jag på att åka och handla medans hon får gosa med Arvid.

Lizette och Mika kommer ut och grillar ikväll. Trevligt Trevligt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0