Torsdag 23 April

Idag så hämtade jag nyckeln till Sockenstugan på Lördagen.
Sen åkte vi in för att träffa resten av barnvagnsmaffian. Vi bestämde oss för att invadera Hanséns nya uteservering. Blev en Foccacia med Chilikyckling. Och där blev vi kvar ett par timmar.

Träffade även Lina, Joline och Emma på stan och det var ju inte en dag för sent eller för tidigt?!?! hur säger man =) aja vi skulle ha sett för länge sen iaf. Sen tog vi en repa in på nyöppnade Hemtex, där skulle man lätt kunna göra av med en massa lappar. Men jag höll i plånkan.

Sen for vi in jag och Arvid till Valbo. Lurade med Carro så hon tog lite komp och följde med. Men det blev bara en vända på Cubus och en fika på IKEA med Tommy och hans polare Daniel. På Cubus så köpte jag en body och en tunnstickad huvtröja. Tyckte inte att dom hade så mkt för "bebispojkar". Hade mkt mer fint från stl 86. Sen köpte jag en pikétröja och en skjorta till Peter.



Var in på coop en sväng och handlade lite också. Så Ikväll blir det Vitlöksost fylld kycklingfilé.

I morgon är det fullspäckat schema.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0