Söndag 12 April

I Torsdags kom Therese, Devin och Johansson ut. Det var matlagning,bakning och hårfärgning som stod på schemat. Jag slängde i odrning en så jäklans god kasslergryta. Och Devin bakade och sen gjorde jag lite slingor på Johansson. På kvällen kom Peters Mamma och Örjan ut och hälsade på lite.





Världens goaste Devin =P

På Fredagen åkte jag och Therese in till Valbo, köpte 2 mössor, 2 dreggellappar till Arre barre. Sen så for vi in till Gävle och hämta upp Roger som kom med tåget. Efer det åkte vi hem och började dona för Therese, Roger och Devin skulle komma ut och grilla och sova kvar. Sandra och Danne kom också ut precis när vi grillat klart. Men natten blev ju dallas =P Arvid vaknade ett x antal ggr och skrek som en stucken gris och var helt förstörd så han väckte ju Devin som sov i Arvid säng, så till slut fick vi omstrukturera oss och dona och ha oss innan vi sov allihopa =)


På Lördagen så vaknade Arvid med lite feber så vi höll oss hemma. Men på eftermiddagen var han så pigg så vi åkte hem till Peters mamma på påskmiddag. Sen på kvällen var vi bara hemma.

Idag har vi varit ute nästan hela dagen. Mamma & Pappa och Micke har varit här och grillat. Sen har Mamma och jag krattat och dona. Och så har jag tvättat och hängt tvätten ute och det finns inge skönare än att sätta på sig kläder som hängt ute. Micke och Peter har hållt på donat med bilarna osv. Nu sitter jag här och ska väl snart lägga lillprinsen.

Hoppas på en lika fin dag i morgon.





Mammas tuffing =P



Kommentarer
Postat av: Therese

Haha sjukt söööt han är!!

2009-04-13 @ 19:32:24
URL: http://mittlivsomtherese.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0