Måndag 27 April

Jag glömde en present, och jag trodde nästan den hade åkt med allt presentpapper men jag fann den i påsen med alla presenterna och det var en "tandask" =)

Igår så fick det bli en tripp till Valbo/Gävle. Var på jakt efter ett par skor åt Arvid. Inhandlade ett par Reebokdojor =) Sen blev det 2 tjockaretröjor, 1 tunnaretröja, 1 body, 1 pikétröja 1 par shorts och strumpor åt min lilla fis. Man kan ju handla ihjäl sig =) Men man lär väl hejda sig lite.

Sen åkte vi förbi Ingrid i Stensätra för Mamma var där. Arvid och jag hade köpt Per Morbergs nya kokbok åt Mamma som tack för att hon hjälpt oss så mycket. Och hon blev superglad.




Kommentarer
Postat av: Therese

Såna skor fick Frida i doppresent :)

2009-04-28 @ 22:39:35
URL: http://mittlivsomtherese.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0