Fredag 17 April

Igår var vi som sagt i Högbo, gick en sväng och sedan grillade vi lite korv och babbla på. Efter det så började jag må lite illa men tänkte inte nå mer på det. Så jag och Johansson styrde kosan mot Valbo, men hann bara gå på IKEA för sen pallade  jag inte vara kvar nå mer för jag mådde så jäkla illa. Så jag åkte hem och fick gå på toaletten och greja, slängde mig sedan på soffan och inväntade Peter så han fick ta över knoddas så gick jag upp och la mig och mådde som en kasse skit. Vaknade till mot kvällningen nån gång men mådde inge bättre. Så det blev en mindre trevlig kväll igår. Men i morse kände jag mig lite piggare så Peter pallrade sig iväg till jobbet. Men vi hoppade över Öppna idag, för nån form av magsjuka måste det ha varit och jag vill absolut inte riskera och smitta en massa småknattar.

Peters yngsta bror fyller 18 år idag så vi ska väl dit på kalas på eftermiddagen/kvällen. Om jag fortsätter vara pigg såklart. Sen lär det väl handlas också.

I helgen hoppas jag att det blir fint väder så man kan vara ute och hålla på, så kanske vi  någång kommer få ordning på våran gräsligt förstörda och fula trädgård. Ibland undrar man hur dum man var som köpte detta nergågna hus, men det kommer ju bli hur fint som hellst nån gång. Men det tar tid. Man lär intala sig att det går inte få allt klart på en gång.

Sen skulle jag behöva göra ett nytt försök att åka in till Valbo. Lär inhandla lite kläder åt både mig och Arvid. Sen skulle Peter behöva nått också men då lär man tjata mycket för att han ska följa med dit =) Sen i veckan lär det handlas och dona tills dopet nästa Lördag. Min otroligt snälla Mamma har tagit semester på fredag och ska hjälpa mig med maten och greja.

Nu börjar jag faktist känna mig lite hungrig. Har käkat en halvmacka sen korven igår. Så jag ska prova peta i mig något.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0