Torsdag 18 September

Börjar väl med att Gratta Fia & Henrik till lilla Junia som kom till världen inatt. Så jag och faster Therese lära ju bara åka in och gratta och titta på den lilla, hemskt lik mamma sin =) Det är helt sjukt att man snart har en sån liten kurboll själv =)

Annars idag så har jag varit hos barnmorskan, köpt tak och ätit lunch med Peter. Sen hälsat på Moster på hunddagiset en sväng sen skulle jag tllbaka till barnmorskan på Föräldrarutbildning så fint som det heter =)

Sen efter vi hälsat på BB så åkte vi hem till  Therese mormor. Och så har jag hämtat en matlåda av Mamma till Peter, och det tackar vi för. =)

Och i morgon ska tant Fia ha Devin ett tag på dagen. Therese ska ju gå i skolan och Mormor Ingrid jobbar ju och en annan är ju bara hemma så då tar man ju chansen direkt =) Vi ska ha sååå roligt jag och Devvan =P

Näe nu ska jag krypa ner i sängen och invänta Filip & Fredrik!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0