Tisdag 7 Oktober

Man har ju blivit en datatorsk nu mera när man bara går hemma. Peter jobbar eftermiddag också så då är det ju väldigt tomt. Men om ett tag kommer förhoppningsvis våran kurboll ut och då har jag ju nån och prata med =P Sen om jag får nå svar tillbaka är en annan fråga =D

Igår var jag hem till Carro och babbla ur mig en sväng. Sen åkte jag och handla och sen hämtade jag Mamma. Som följde med mig hem och hjälpte mig att plocka undan lite och så.

Idag har jag bakat. Bullar, havrekakor, nån madelmassakaka och negerbollar( står så i receptet från "Sju sorters kakor" som jag lånat av Mamma =D) Sen har jag väl inte gjort så mkt annat idag.

I morgon ska svärmor bjuda på lunch på Ikea, för hon är borta på torsdag när jag fyller. Sen ska jag väl hem och fortsätta baka lite, Cupecakes blir det  i morgon. Sen blir det städning.

Och på Fredag blir det en tripp in till Gävle. Det vankas lunch med Gruvman =)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0