Fredag 31 Oktober

Vilket jävla pissväder det är ute då, fy tusan.

Igår var vi till bm igen då. Allt såg bra ut. Bara 1,3 kilo har jag lagt på mig och det är jag mkt stolt över =) Men nu hoppas jag att jag slipper gå till bm på sån koll igen för jag skulle inte ha alls nånting emot att få åka in och "kalva", som Peter så fint kallar det. Den 10/11 fick jag tid hos bm så vi håller tummarna. Kollade på Sjukhuset i går också, och det var ju en förlossning med i detta program och jag tror jag aldrig har grinat så mkt nån gång till tvn, inte ens när jag såg på Titanic årgång 97 =D Men det är väl en hel del känslor och hormoner som sprudlar i kroppen.

Efter bm besöket drog jag med Fia och Junia tll Gävle. Blev lampshopping och en vända på Max, hur gott som hellst. Sen åkte vi tillbaka till viken och strosa på stan i antarktiskyla och blåst. Tog oss en liten fika också och kollade på alla barn som var utklädda. Sen blev det hem och då tröck jag i mig en leverpastejsmacka och varm choklad. Jag tror jag skulle kunna äta hur många ggr som hellst nu.

Idag har jag inte gjort allt för mkt. Sovit en hel del, suttit här och tryckt. Har plockat och städat lite grann iaf. Och så pallrade jag mig upp till Ica och handla lite och fy tusan för vädret. Snart ska jag väl börja med lite mat, blir nån slags gratängpaj idag, kul och prova nå nytt =)

I morgon mot kvällningen kanske det blir en tripp till Jäderfors, Anna & Magnus har Halloween fest.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jaa, tack, de tycker jag också!!! :)

2008-10-31 @ 21:43:34
URL: http://thessangruvman.blogg.se/
Postat av: Louise

Åhhh, det är så nära nu!! :) Spännande. Jaa jag vill aldrig skaffa barn, när jag ser såna program!

2008-11-01 @ 08:43:23
Postat av: Sandra

haha titanic årgång -97,haha

2008-11-01 @ 11:37:46
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0