Onsdag 26 November

Ja det enda jag tjatar om är ju våran bebis som inte vill komma ut. Och jag kan inte sluta skriva om det heller för jag längtar såååååååååå in i norden efter vårat lilla hjärta att det nästan gör ont. Det är nästan så jag skulle kunna sätta mig rakt upp och ner och bara grina, men det kommer ju ingen bebis mer för det. Jag måste försöka tänka att nästa vecka är vår lille prins/prinsessa här hos oss iaf. Kan inte ni som läser skriva om ni tror det blir en liten minipeppe eller en tjej?! =)

Annars så händer det inte så mkt här i livet, tiden går bara sakta. Jag har så dålig inspiration till allting men man kan inte vara på topp jämt =) Har iaf tagit tag och tvättat lite idag. Dammsugit av en vända. Sen ska jag ta och göra ren duschväggarna. Sen skulle jag vilja måla, måla och måla lite till. Har så mkt som jag vill måla om men det är lite för stark färg så jag får vänta ett tag till.

I Söndags var Therese & Roger och lillprinsen Devin ut hit och hälsa på och fika lite.


Roggan och Devin testar Peters fyrhjuling. Och jag tror Roger var gladare än ett litet barn på julafton efter ensamåkturen =)
Kommentarer
Postat av: Devin

Självklart kommer det bli en liten mini-Fia som jag kan leka prinsessa med:) Då blir nog pappa mindre glad :P

Puss puss

2008-11-26 @ 16:19:16
URL: http://thessangruvman.blogg.se/
Postat av: FiaJ

Nejnej.. Klart de blir en minipeppson :D

2008-11-26 @ 19:18:36
URL: http://fiajj.blogg.se/
Postat av: Erica

Pojke! =)

2008-11-27 @ 07:37:24
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0