Måndag 10 November

Ingen bebis än!!

Inte kan jag sova på nätterna heller, jag tror jag längtar sååå otrolgit mkt och planerar och funderar på vad det är för liten krabat där inne att jag inte kan slappna av och sova. Hon var väl vid halv 4 snåret i morse sist jag kollade på klockan. =)

Var till barnmorskan idag, och allt såg bra ut, hade lagt på mig lite mer nu sen sist, 3 kilo totalt nu.(Vet att jag tjatar om det men jag är faktist stolt över mig själv =D) Och förhoppningsvis behöver jag inte dit och väga mig nå mer men med min tur så kommer biffen bli uttdragen den 1 december och väga 7 kilo och va 70 lång =D

Annars i helgen så har det varit lungt. Peter har jobbat 12 timmars. Sen har vi typ bara varit hemma. Jag var till Mamma och Pappa och käka lite god mat och "firade" fars dag igår. Hann ut till Stensätra och träffa Devin med familj en sväng i lördags också, charmtrollet =)





....................Ikväll ska jag nog bädda biffens säng =)
Kommentarer
Postat av: Therese

Men Fia har du inte gjort det än?? Jag har bäddat och fixat allt redan nu jag :)

2008-11-10 @ 19:39:05
URL: http://mittlivsomtherese.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0