Fredag 21 November

Well hello! Denna vecka har inte varit allt för händelserik, men jag sumerar ihop lite iaf =)

 I måndags blev jag bjuden på mat hem till Carro & Tommy. Peter har ju eftermiddag denna vecka och jag behöver roas =) Så det blev god mat, kortspel och glögg & pepparkakor. På tisdagen blev det städning och tvättning sen på kvällen kom Cicki ut och underhöll mig. Blev glögg och saffransbullar och pepparkakor och julmust.

 Och i onsdags var det en tripp till förlossningen igen, men denna gång var det inte heller för att föda fram en knoddas utan för att få ytterligare en penicilinkur mot kraftig urinvägsinfektion.
Ont som tusan gjorde det.
Igår åkte jag in till jobbet en sväng och fyllde i nå papper. Men dom vela inte se mig där utan dom tyckte jag skulle vara på BB som typ alla vill, och allra helst vi =) Sen blev det kebab på Jensas med Sandra, Fia & Junia. Ett sista BM besök hann jag med också. Allt såg så bra ut så. Sen blev det en fika med tjejerna igen och även en tripp till Valbo. Jag skulle lämna tillbaka en boxer som inte funka. Fick en ny, mkt finare =)  Sen bar det av hemmåt, har även lånat Fia´s singstar så jag satt och sjöng helt för mig själv igår. Tänkte att jag skulle ta i så mkt så biffeluren hoppar ut =P

På Måndag ska vi in och kika om kurbollen har tillräckligt med vatten och plaska runt i och hur den mår. Säkert alldeles förträffligt bra så den stannar inne ännu längre.

Men håll tummarna för oss att vi kan få bli Mamma & Pappa i helgen. Att få åka iväg vi två och komma hem 3, helt sjukt underbart ska det bli..när det nu blir!

Idag fyller Felicia gumman 7 år också. Hon blir sååå stor =) Grattis till henne!
Kommentarer
Postat av: Erica

Ja, tryck ut bäbisen snart =)

2008-11-21 @ 23:06:03
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

visste inte ens att du väntade bebbe. Skoj! Grattis då, hoppas den anländer snart.. :D

2008-11-24 @ 23:20:48
URL: http://mallansworld.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0