Fredag 14 November

Nu sitter Peter och kollar på tv i VARDAGSRUMMET!! Förstår ni vad skönt det är. Det är lite små grejer som ska bättras på men det kan man gör ändå. Så vi har möblerat lite grann. Det är ju en massa som fattas men bara att kunna sitta och titta på tv i soffan istället för att lägga sig i sängen är hur skönt som hellst. Nu skulle man bara haft en massa pengar så man kunna göra allt klart på en gång. Ett matsalsbord lär köpas, jag vill ha ny klädsel till soffan, ny tv-bänk osv osv. Och så ska det handlas gardiner och blommor till 3 fönster så det springer iväg. Och så ska jag måla vardagsrumsbordet och en annan grej vitt men jag måste kalva först. Och Peter är så trött på och måla så han ska få slippa =) Men det kommer bli fint och bra tids nog, man vill ju att ska ske bums. Om man bara kunna trolla fram en massa pengar på nå vis =)

Skötbordet är ihopsatt och klart också (bättre sent än aldrig men än så länge har det ju inte behövats nå heller=)), nu är det bara en liten kurboll som fattas som ska fylla den tomma platsen i sängen och som ska ligga med den lilla nakna goa fisiga rumpen i vädret på skötbordet =) Kan inte finnas nån i världen  som längtar så mkt efter någon som jag gör nu =)

Jag drömde inatt att vi fick barn iaf, och då blev det en liten tjej..!!
Kommentarer
Postat av: Louise

Åhh, vad jag går och väntar nu (Du väntar förmodligen mer)! Kan inte fatta att det ska dyka upp en liten bäbis snart :) Pusskram

2008-11-14 @ 19:36:04
Postat av: FiaJ

Tjej??.. Tss, klart de blir en liten mini-Peppe :D

2008-11-14 @ 21:38:18
URL: http://fiajj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0