Fredag 23 Maj

Fredag idag, och jag slutade kl 12.00 en mkt bra tid =) Sen är jag ledig tills på Måndag 13.30! Skönt skönt!

Åkte iväg till maxi och inhandlade lite grejer innan jag skulle hem. Men i detta fina väder vill man bara vara ute. Så jag våldgästade Sandra en sväng, sen åkte vi ner och tog en glass på stan. Satt på krysset och kikade på alla som var ute i solen. Träffade även Sara & Angelica med sina gossar.

Sedan begav jag mig hemmåt. Har pysslat och donat lite här hemma. Har en gratäng i ugnen som jag slängde i ordning. Har tvättat lite och så. Väntar på att karln min ska komma hem från jobbet. Man ser han inte så mkt när jag jobbar fm och han em. Köpte hem lite ost och kex till kvällen, om vi inte blir för mätta av maten =)

Och vad jag ska göra i morgon har jag ju skrivit ett antal gånger så hoppar väl över det idag =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0