Torsdag 28 Februari

Har väl inte hänt allt för mycket i veckan. Jobbat mest. Jag och Peter var iaf in till Gävle på tisdagen, till K-rauta och kika. Och innan vi åkte hem var vi och hälsa på Niclas och Linda och lilla Emma, hur söt som hellst. Och så jäkla liten. Man är ju van vi dom stora skitungarna nu =) 2 av dom, Elias och Linnéa blir ju 1 år här snart. Jäklar vad tiden går fort alltså. Sen blir det Devin som blir 1 i Augusti och sen kommer det en liten kusin (eller två =P) till Devin i September. Tjoff kommer det säga så är dom 4-5 år =) Men innan dess får man väl hoppas att man får en egen lite knodd =) Kom och tänka på att i höst kommer ju Cicki hem från USA också.

Och jag tänker på det mina vänner babblar om när dom väcker sina karlar på natten och säger att dom inte kan sova. Så säger dom att dom inte heller kan sova men drar timmerstockar som bara tusan =) Men min karl är stendöd han när han sover så jag skulle vara glad om han skulle svara nånting över huvudtaget =)

Var ute och traska en sväng med Elin en sväng efter jobbet. Gick iväg och titta på brorsans lägenhet som han höll på flytta in i.

Näe nu har jag bara skrivit en massa strunt. Snart blir det Criminal Minds i alla fall. Då blire ryggläge.

Hej svejs!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0