Torsdag 14 Februari

Idag är jag vaken före tuppen. Peter stack iväg till jobbet för en stund sen och se kunna jag inte sova nå mer så då vare bara kliva upp. Och det finns ju inte allt för mycket att fördriva tiden med den här tiden på dygnet innan jobbet. Idag gör jag min sista dag på 6 dagars. Slutar kl 12, hur skönt som hellst. Sen ledig fredag,lördag,söndag.

Idag är det jul alla hjärtans dag också, lite överskattat för min del. Okej lite blommor eller nånting. Men min karl ska i väg och jobba vidare efter jobbet så jag får nog int se han förns sent på kvällen så jag får "fira" själv ja =)

Igår var jag hem till Sandra innan jobbet. Hon fyllde ju hela 23 År. Fick ju riktig festmat där, Exotisk Planka. Gott gott!

Nu börjar jag bli trött nu när jag varit vaken en stund.
Det var väl allt för denna gången...
Kommentarer
Postat av: Therese

På Broberg, bakom CFL om de säger dig så mycket:)

2008-02-14 @ 17:28:05
URL: http://thessangruvman.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0