Lördag 2 Februari

I Torsdags efter jobbet var jag ner på Telia och beställde en ny mobil. Nån Sony Ericsson. Tror Gruvman har en sådan fast jag tog en svart. Det var ju så svårt och välja vilken jag skulle ha. För jag var lite sugen på den som Peter har med 5 megapixlar. Men vad fan jag har ju inte användt kameran på min mobil som jag har nu på hur länge som helst. Och den mobilen är lite tjock tycker jag. Så jag mena jag behöver ju egntligen bara en som man kan ringa i och messa med, och ställa alarm =) Nästan så jag hade kunnat tagit en sådan där pensionärsmobil, hur ful som hellst ...

Igår jobbade jag också. Sen var vi hemma och dona lite. Sen åkte vi in till viken och fixa lite. Peter skulle ju ha motorborren och mört och greja. Sen var vi förbi Mamma & Pappa för Mamma hade beställt kläder till mig =) Så några av dom hade kommit. Det var nå linnen, en mysmunkjacka och en Trench coat. Sen mot kvällningen bjöd vi Peters morbror och Marie på Tacos. Mkt trevligt och gott. 

Idag är Peter ute och anglar med Nicklas. Sen på eftermiddaggen ska vi hem till Peter´s Mamma och & Örjan och äta.
 
Kommentarer
Postat av: Therese

tuuur att du inte knäpper så mycket kort då för de är en kukigt jävla dålig kamera på den. Eller den är bra om man håller handen blixt stilla :) och att de man knäpper på är blixt stilla. Men annars funkar den OK :)

2008-02-02 @ 21:15:34


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0