Lördag 12 April

I Torsdags var jag ledig. Då var det träff med tjejerna.  Sen var jag ut till Gruvmans en sväng. Och hann även upp till Elin en vända innan jag for hemmåt igen.

Igår jobbade jag. Sen var jag och Mamma ner på Åhléns och kikade lite.Var väldigt urplockat där. Sen gick vi runt på den så kallade marknaden =) Mamma köpte några strumpor, sen blev det en korv och en munk. Sen åkte vi till Maxi och inhandla oss lite mat. Sen for jag hem och började med maten tills Peter skulle komma hem. Potatisgratäng och Fläskfilé =) Det tröttnar man aldrig på. Sen var vi bara hemma, tvingade Peter och kika på Så ska det låta osv =) 22.15 slocknade vi.


Peter jobbar ju 12 timmars i helgen, det är ju mindre roligt. Så jag åker in till Mamma och Pappa en sväng. Dom skulle bjuda på mat och det är ju inte helt fel. 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0