Måndag 1 Oktober

I lördags var vi på Jamelias dop. Hon var så söt så. Och fint var det också. Men det blev bara in och lämna presenten sen åkte jag och Peter vidare in till Faster Ellen. Skulle ha överraskningsmiddag där för Famor som fyllde 75år. Snacka om att hon blev paff när nästan hela släkten satt där =) Så vi käkade och dona där. Jättegod mat och mysigt ställe.

Sen åkte jag och hämta Gruvman för att bege oss till Johansson och sjunga =) Mkt trevlig kväll var det =) Sjöng som tusan gjorde vi. Sen skjutsa jag hem tjejerna på natten.

Igår var det bara vara hemma-slappa skön dag. Käkade gott och kika på tv och pyssla lite. Packade faktist första flyttkartongen igår =)

Idag blir det väl in till Gävle en sväng sen ut till Årsunda och dona lite.

Jag glömde ju så klart kameran i bilen när vi var på dopet.


Farmor


Delar av släkten & 75 Rosor








Therese, Angelica,Johansson,Sandra,Erica och Lina



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0