Torsdag 29 November

Är på jobbet nu. Slutar kl 22. Sen blir det åka hem i snövädret till Årsunda. Igår städade jag klart lägenheten, skönt som tusan att vara klar. Känns lite konstigt egentligen att man inte ska bo där nå mer =)

Är ledig i morgon sen jobbar jag förmiddag lördag och söndag. Sen har jag gjort 3 helger på raken så sen får det vara nog =) Man lär väl leta fram lite adventssaker till helgen och ställa upp i röran så det blir lite mysigt. Den 7 ska jag och Peter på Julbord med hans jobb på Högbo Qvarn, det blir nog trevligt. Sen den 10 blir det en tripp till Stockholm med Therese och Johansson, hälsa på Erica och julshoppa lite. Och den 14 blir det "grötfest" hos Ingela med jobbarkompisarna, gröt,skinmacka,en vinare och julklappsbyte. Blir nog roligt det med.

Sen tycker jag mina kära vänner att vi kan väl träffas nån dag här framöver allihopa och dricka lite glögg och käka pepparkakor och greja och surra, för nu var det länge sen vi sågs allihopa. Vad tycker ni om julklappsbyte? Eller är jag bara dryg nu, haha ?! =D

Jag tror jag har kommit in i nå mys-advent-jul-ljus stämmning =D

Näe nu lär jag åka ut och sladda med Kräklan bilen, och så jobba lite förstås!
Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag är också inne i någon julstämmning. Så mycket jag vill pynta i år har jag aldrig velat förut. Och lär nog ta igen för förra året. Då jag hade kunnat hoppa över julen!

2007-11-29 @ 20:00:05
URL: http://angelica1985.blogg.se
Postat av: Therese

jaaa, gud va roligt med julklappsbyte:) men åt hellvete med allt jävla pyntande, tro jag skiter i de i år:P Men jag är på på julklappsbyte och glögg:)

2007-11-29 @ 21:04:03
Postat av: Therese

Självklart är de de:) Hänger så bra där så:)

2007-12-01 @ 13:57:33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0