Onsdag 7 Novmber

Idag är jag mkt piggare. Men är hemma i morgon också så att jag är helt pigg på Fredag. Idag så har Elin & Linnéa och Therese & Devin varit här hälsat på. Så jag pallrade mig ner på Hanséns och köpte lite fikabröd. Sen efter dom åkt hem så åkte jag och Peter in till Gävle och köpte golv till sovrummet. Sen åkte vi ut med det till huset och sen har jag bara varit hemma. Och Peter var så sugen på öl och hade inga hemma så han drog med sig Bergkvist och gick ner på 8-Ball. Och jag var lite sugen på nån cider jag med, men äh tänkte jag. Och Johansson fråga om inte jag käkade pencilin, och det hade jag helt glömt bort..haha. Vilken jäkla tur att jag stanna hemma då, hade inte velat varit med om gårdagen en gång till eller =)

I morgon ska jag tvätta också, och packa en massa. Har ju typ bara packat prydnadssaker och grejer. Men min kära Mamma skulle komma i morgon kväll och hålla mig lite sällskap. Lär åka på tippen också och slänga en massa skit, hinner inte med allt annars för nu äre inte långt kvar.


Linnéa och Devin. Och så där går det när Linnéa ska hjälpa tant Fia och knäppa kort =)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0