Fia 12 November

Hej hej hallå dagboken.....den "frasen" känner jag igen ?!=D Bert kanske, eller Sune =)

Helgen som varit har jag varit ledig. Och jag har ju alltid mina höga förväntningar om att köket ska bli klart men det blir bara ny problem och ta tag i hela tiden. Vi lära flytta om utsuget i skorsten till fläkten. Annars skulle den bli sne över hällen och det är ju inte så värst snyggt, så det tog en massa tid av oss. Men nu är alla vitvaror på plats, hällen nersänkt och hon är klar. Peter ska väl borra hål för blandaren och greja idag. Och kaklet som jag åkte in och skulle köpa i fredags var slut så klart. Men dom skulle fixa fram åt mig till idag eller i morgon. Annaras hade det varit 2 veckors väntetid på det också. Så kaklet och lister ska väl upp nu då. Sen kanske jag äntligen får sätta dit luckorna, för det har ju varit lika bra och inte satt upp dom när det ska kaklas och greja.

Igår var vi iväg till Kupolen jag och karlsloken. Hande väl kunnat handla ihjäl mig men höll mig i skinnet. Skulle köpa gardiner på Hemtex men den färgen och måttet jag skulle ha var så klart slut.  Idag ska jag jobba, ska på utb först mellan 13-15.30 på stadshuset, skit tråkigt! Sen ska jag iväg till Kräklan.

Nu ska jag ut i snörusket...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0