Torsdag 6 December

Då har man internet igen då. Skönt som tusan, så man hänger med i svängarna om vad som händer.
Har väl inte hänt så mkt sen sist. Vi donar och grejar här hemma mest hela tiden.

Men i Lördags var vi ut och käka iaf. Det blev jag och Peter, Fia och Henrik, Therese och Roger och Elin. Mkt trevligt var det, det måste göras om iaf. Sen blev det samma gäng på Söndagen när det var julskyltning + Sandra och Danne och minus min karlslok men han var hemma och höll på kakla han.

Sen i veckan har jag typ bara jobbat och varit hemma. I Måndags var jag hem till Elin så hon fick färga håret på mig lite.

Och i morgon är det julbord med Peter´s jobb som gäller. Så man lär väl svänga förbi förfriskningsbutiken innan man åker hem i morgon. Sen resten av helgen är jag ledig. Sen nästa vecka jobbar jag endast på tisdagen, resten ledig. Hur skönt som hellst. Och det är inte många dagar kvar till Sthlm nu inte, ska bli sååå roligt - trevligt - skönt -msyigt - "komma hemmifrån en stund skönt" . Och min Peppe är go han som följer med  pappa ner till Göteborg på måndag och ska hjälpa bror min och flytta hem. Så slipper pappa vara ute och slira efter vägarna själv. Bra och ha brorsan på hemmaplan igen.

Nu sitter jag och äter hallonkräm och mjölk, jäklarns gott faktist.
Kommentarer
Postat av: Louise

Jahaa, han ska flytta hem igen bror din ! Trivdes han inte ? Kram

2007-12-06 @ 19:15:32


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0