Måndag 10 December

Jag tar väl och skriver någon rad om helgen först då.

I Fredags så skulle jag och Peter på julbord på Högbo Qvarn med Peters jobb. Och kl 18.00 skulle vi vara där. 17.45 var skjutsen utanför ( vi sov hos Mamma & Pappa) och jag skulle dra upp min stövel och den hakar upp sig, och stressad som vi var så drog vi självklart sönder dragkedjan och där står jag endast med ett par slitna puma pjucks. Klänning och Leggings hade jag också, så det skulle inte bli så jäkla snyggt. Så vi ber skjutsen att åka hem igen och blev sura för att vi inte kunna åka iväg. Efter mkt tänkade fram och tillbaka så hitta jag ju på ett par mjukisbrallor som var mina. Så jag fick dra på mig mina fladdriga mjukisbrallor under klänningen och på med tennisdojorna, ringa efter ny skjuts...18.55 anlände vi. Men fint folk kommer ju sent =)

Sen på Lördagen blev det inte många knop. Både jag och Peter var tok sega så det blev lugn hemmakväll framför tv:n. Sen igår var vi in till Valbo en sväng. Sen hem och dona vidare i kåken.

Och idag har jag, Therese och Fia varit iväg till Stockholm. Hälsade på hos Erica som följde med oss på shoppingrunda. Och jag inhandlade ett par stövlar,örngott,krukor,ljuslykta,tröja och en ny parfym DKNY Be Delicious. Och vi tog en lunch på Kungshallen, 3 små rätter för mig. Och självklart han vi med en fika också =) Så det har varit en jättetrevlig dag. Det måste upprepas.

Peter har varit ner till Göteborg och hjälpt bror min och flytta hem också. Så det dröjer väl inte så länge förns han är hemma.

I morgon jobbar jag förmiddag. Sen är jag ledig Ons,Tors,Fre,Lör och Söndag =) Hur skönt som hellst.

Nu blev det långt =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0