Lördag 29 December

Nu var det ett tag sen igen. Men det finns dom som är sämre än mig på att uppdatera. Och det där var en pik =)

Hade en jättetrevlig Julafton iaf. Var hos Peter's Mamma först sen åkte vi ut till min Moster i Stensätra och fortsatte med min släkt. Fast jag tycker ju att allt ska vara som förut, man ska inte bryta på traditioner som funkar =) Men nästa jul ska vi ha jul =)

Sen jobbade jag Juldagen och Annandagen. i Torsdags var vi in till Valbo en sväng. Och det var äckligt med folk. Och igår åkte vi till Uppsala. Peter skulle ha lite grejer till bilarna från Biltema.

Jobbar kväll idag, hur tråkigt som helst. Sen förmiddag i morgon. Sen är jag ledig Nyårsafton och Nyårsdagen. Och vi blir väl här i röran. Men det löser sig nog. Blir duka långbord i vårat "superfina "Vardagsrum. Men det är ju huvudasken vi kans sitta och äta och vara allihopa, skit samma hur det ser ut på väggarna =) Antingen blir det Exotisk planka eller Poatisgratäng med flärrefilé.

Ska hoppa in i duschen snart. Lär väl åka till förfriskningsaffären först innan jobbet.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0