Fredag 31 Augusti


Har varit ledig idag. Tog och städa och dona direkt när vakna på förmiddagen. Sen kom Peter hem en sväng innan han åkte ut och klippte gräset vid huset. Så jag tog mig till bolaget och handla lite öl åt karln och sen var jag ut till Stensätra och hämta Cicki för att visa henne huset. Sen åkte vi och handla en sväng. Sen skulle vi bjuda hem Therese och Roger på hemmagjord pizza a´la Fia &Peppe, så dom kom runt sjutiden. Och Devin var ju också med så klart! Så vi svullade i oss pizza och satt här och surra. Och Devin han låg och sov så skönt på våran soffa. Så jag sa det till honom att det är bra att gillar den så han kan komma om en 18 år och låna soffan när han varit på partaj och inte vill gå hem till Mormor full, då får han komma till tant Fia och Peter =)

I morgon är det Alborgen som gäller. Jag & Peter, Angelica & Jocke, Therese & Roger och Cicki och Fia ska dit och "leka" =) Var många år sedan man var där nu så det ska bli riktigt roligt =)

Sen på kvällen har Mamma och Pappa bjudit ut oss på mat.


Devin
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0